Assistent Controller | Administratief Medewerker (32-40 uur p/wk)

Wij groeien! Groei jij mee?

Voor Blue Fielders, een jonge snelgroeiende club met 25 medewerkers, zijn we op zoek naar een assistent controller/administratief medewerker die graag de verantwoordelijkheid neemt voor het (financiële) reilen en zeilen binnen de onderneming. Samen met de directie steek je de handen uit de mouwen om het bedrijf verder te laten groeien en achter de schermen alles in goede banen te leiden. Blue Fielders zet haar Field Service en PLC Software Engineers internationaal in, om haar klanten effectief te kunnen helpen bij de installatie, ingebruikname en het service & onderhoud van complexe machines en systemen. Blue Fielders werkt voor internationale opdrachtgevers in de (hightech) machinebouw- & industrie.

Wat vertel je op verjaardagen?
Ik geef gas, rem en stuur bij, zonder geflitst te worden. En nee: ik ben geen coureur! Ik zorg dat het bedrijf blijft draaien. Zowel op het vlak van finance, hrm als business.

 

Wat doe je daadwerkelijk?
Als assistent controller/administrateur is het de bedoeling dat je al snel je eindverantwoordelijk gaat voelen voor de volledige financiële administratie van de onderneming, met alles wat er bij komt kijken.

Hierbij kun je denken aan:

  • Wekelijks facturen versturen en zorgen dat deze facturen betaald worden;
  • Wekelijks facturen inboeken en crediteuren betalen;
  • Het opstellen van de maandrapportages, btw en venootschapsaangiften;
  • Verzorgen van managementinformatie;
  • Het stroomlijnen van de (financiële) processen;
  • Voorbereiden van de jaarcijfers en het dossier voor de accountant;
  • Opstellen van contracten met werknemers, klanten en leveranciers.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de salarisadministratie, waarbij je eerste
aanspreekpunt bent voor de medewerkers:

  • Beheren van activiteiten rond instroom, doorstroom en uitstroom van medewerkers;
  • Contract beheer;
  • Toepassing en bewaking secundaire arbeidsvoorwaarden (wagenpark/pensioen/telefonie/ICT).

Van tijd tot tijd heeft de directie ook ondersteuning nodig op algemeen gebied, denk hierbij aan:

  • Het af en toe opstellen van een brief;
  • Een stukje agendabeheer;
  • Het beantwoorden van de telefoon.

Wat zoeken we in jou?

  • HBO/WO denkniveau (minimaal HEAO BE);
  • Minimaal 2-5  jaar ervaring in een financieel administratieve rol (werkervaring bij een administratie-/accountantskantoor is een pré);
  • Uitstekende kennis van Microsoft Word, Excel en Outlook (AFAS Software is een pré);
  • Nederlands talig, goede kennis Engelse taal;
  • Communicatief vaardig;
  • Accuraat, flexibel en integer.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende, afwisselende functie met veel ruimte voor eigenaarschap en vrij indelen van je werkzaamheden;
  • Leerrijke, informele sfeer in een klein veelzijdig team;
  • Grote kennisbak aanwezig bij controllers van bevriende/gelieerde organisaties;
  • Mogelijkheid tot deelname aan talentontwikkelingsprogramma;
  • Marktconform salaris;
  • Volop ontwikkelmogelijkheden door de (potentiële) groei van het bedrijf.

Enthousiast geworden?

Bel of mail dan met één van de directieleden:
Broos Kerssemakers (06-12946829/broos.kerssemakers@bluefielders.nl)
Jochen Knoops (06-18635889/jochen.knoops@bluefielders.nl)